FIRMA:

Firma logistyczna.

WYZWANIA W PROJEKCIE:

  • bardzo słaby spływ kandydatur;
  • brak atrakcyjnych kandydatów, których można byłoby zaprosić do kolejnego etapu rozmowy rekrutacyjnej;
  • wejście firmy w sezon;
  • konieczność realizacji zamówień klientów z obniżoną ilością pracowników.
  • realizacja nadgodzin.

OPIS:

Ogłoszenia o pracę i komunikacja do kandydatów została przygotowana na podstawie dokładnej analizy i obserwacji miejsca pracy, zweryfikowania oferowanych warunku i przygotowania Employee Value Proposition.

We współpracy z grafikiem przygotowaliśmy atrakcyjne ogłoszenie, które eksponowało najważniejsze zalety oferty, było czytelne i uwzględniało branding firmy.

SUKCESY:

W ciągu pierwszego tygodnia od publikacji nowego ogłoszenia spłynęło 245 nowych kandydatur, to o ponad 85% więcej niż przy dotychczasowym ogłoszeniu o pracę.