FIRMA:

Firma produkcyjna, kapitał USA.

WYZWANIA W PROJEKCIE:

  • ograniczony czas,
  • rekrutacja pracowników w trakcie weekendu spowodowane koniecznością rozpoczęcia pracy od poniedziałku.

OPIS:

Zamówienia zaskoczyły samych właścicieli ponieważ w okresie wakacyjnym wystąpił niespodziewany przestój sprzedaży produktów na rynku w USA (w Polsce realizowana produkcja, sprzedaż w 99% na rynek amerykański).

Projekt zrealizowany w krótkim czasie. W piątek rano omówiliśmy założenia projektu z inwestorem, następnie otrzymałam kontakt do osoby zarządzającej firmą w Polsce. Ok. 14.00 tego samego dnia odbyłam wizytę na produkcji aby poznać procesy, zweryfikować wymagania względem pracowników i ustalić komunikację w projekcie.

W piątek popołudniu zaczęły spływać pierwsze aplikacje. Byłam w stałym kontakcie z kierownikiem produkcji przez kolejne dwa dni, podczas weekendu weryfikowałam kandydatów, umawiałam możliwość sprawdzenia jak wygląda produkcja i na czym polega praca, tak by w poniedziałek wystartować z pełnym składem.

Ze względu na dostępność maszyn, cześć osób rozpoczęła pracę na późniejszą zmianę. Wymagało to dobrego kontaktu ze wszystkimi stronami.

Przez kolejny miesiąc wspierałam projekt, w sytuacjach ewentualnych zmian personalnych, zapewniając w niecałe 12-18 h kolejnych pracowników.

Liczba osób, które rozpoczęły pracę – 14

Lista rezerwowa – 45

Czas realizacji – 2,5 dnia