Rekrutacja w modelu zewnętrznego działu HR pracowników działu marketingu

FIRMA:

Międzynarodowa firma usługowa

WYZWANIA W PROJEKCIE:

  • projekt “na wczoraj”;
  • kontakt z osobą decyzyjną w Polsce i przyszłymi przełożonymi zagranicą.

OPIS:

  • przygotowanie arkuszy z opisem stanowiska i wszystkimi niezbędnymi informacjami w porozumieniu pomiędzy przełożonym, zewnętrznym działem HR by usprawnić komunikację z kandydatami;
  • odbycie rozmów w języku angielskim z przyszłymi przełożonymi;
  • zredagowanie ogłoszeń o pracy wedle wytycznych oraz potrzeb Klienta;
  • przygotowanie dyspozycji dla grafika, który miał przygotować kreację ogłoszeń o pracy, z myślą o Employer Branding (budowanie marki pracodawcy) i zwiększeniu skuteczności ogłoszenia o pracy;
  • uwzględnienie w kreacji ogłoszenia takich materiałów jak brand book (księga znaków, pozwalająca na spójną identyfikację wizualną marki), wizualizacja na stronie internetowej tak, aby przekaz HR-owy i marketingowy był spójny;
  • obsługa portali z ogłoszeniami o pracy;
  • selekcja kandydatur;
  • kontakt z kandydatami na 3 etapach- kontakt telefoniczny, analiza portfolio kandydatów, spotkanie
  • umawianie spotkań z przełożonym oraz uczestnictwo w spotkaniach;
  • wsparcie przełożonych w wyborze osób do zatrudnienia.