Rekrutacja w modelu zewnętrznego działu HR pracowników działu marketingu
FIRMA:
Międzynarodowa firma usługowa
WYZWANIA W PROJEKCIE:
- projekt “na wczoraj”;
- kontakt z osobą decyzyjną w Polsce i przyszłymi przełożonymi zagranicą.
OPIS:
- przygotowanie arkuszy z opisem stanowiska i wszystkimi niezbędnymi informacjami w porozumieniu pomiędzy przełożonym, zewnętrznym działem HR by usprawnić komunikację z kandydatami;
- odbycie rozmów w języku angielskim z przyszłymi przełożonymi;
- zredagowanie ogłoszeń o pracy wedle wytycznych oraz potrzeb Klienta;
- przygotowanie dyspozycji dla grafika, który miał przygotować kreację ogłoszeń o pracy, z myślą o Employer Branding (budowanie marki pracodawcy) i zwiększeniu skuteczności ogłoszenia o pracy;
- uwzględnienie w kreacji ogłoszenia takich materiałów jak brand book (księga znaków, pozwalająca na spójną identyfikację wizualną marki), wizualizacja na stronie internetowej tak, aby przekaz HR-owy i marketingowy był spójny;
- obsługa portali z ogłoszeniami o pracy;
- selekcja kandydatur;
- kontakt z kandydatami na 3 etapach- kontakt telefoniczny, analiza portfolio kandydatów, spotkanie
- umawianie spotkań z przełożonym oraz uczestnictwo w spotkaniach;
- wsparcie przełożonych w wyborze osób do zatrudnienia.