FIRMA:

Firma logistyczna

WYZWANIA W PROJEKCIE:

  • dostawca niechętnie wywiązujący się ze swoich obowiązków;
  • przeciąganie terminów oddania i realizacji poszczególnych etapów oddania strony internetowej;
  • odtwórcze podejście i czekanie na dyspozycje ze strony klienta

OPIS:

Jeden ze stałych klientów poprosił początkowo o przygotowanie tekstów na stronę internetową. W trakcie rozmów okazało się, że wsparcie może być znacznie szersze i obejmować całkowite przejęcie komunikacji z dostawcą usługi realizacji nowej strony internetowej. Realizacja projektu polegała na:

  • 3 x 1,5 godzinnych video callach podczas; których klient odpowiadał na ok. 40 pytań przygotowanych wcześniej, na podstawie których zostały stworzone teksty;
  • po około tygodniu powstały pierwsze teksty i dyspozycje do zrealizowania zmian na stronie internetowej;
  • stworzyłam ofertę wartości;
  • misja i wizja firmy zostały zaakcentowane na stronie;
  • przejrzałam i wybrałam zdjęcia firmowe zrealizowane przez wewnętrznego fotografa oraz, te z imprez firmowych lub dokumentujących historię firmy;
  • treści i zakładki zostały dobrane do: kultury organizacyjnej, oferty wartości, strategicznych celów firmy (klienci i kandydaci), misji, wizji i wartości;
  • wybrałam zdjęcia z zewnętrznych stocków zdjęć;
  • doradztwie klientowi odnośnie współpracy z agencją;

SUKCESY:

  • oddanie decyzyjności ze strony klienta w odniesieniu do treści i wyglądu strony firmowej;
  • powierzenie mi zupełnie nowego projektu i jego skuteczna realizacja;