FIRMA:
Międzynarodowa firma rekrutacyjna
WYZWANIA W PROJEKCIE:
- po podpisaniu umowy z deweloperem na wynajem lokalu i przeprowadzenie prac adaptacyjnych okazało się, że na szczeblu globalnym powstał nowy brand book,
- brak możliwości przedłużenia się prac adaptacyjnych, konieczność wprowadzenia do nowej lokalizacji w wyznaczonym terminie.
OPIS:
W związku z decyzją o zmianie lokalizacji pracownicy zostali w pełni zaangażowani w pomysły dotyczące nowego miejsca, wystroju, rozmieszczenia pomieszczeń, potrzebnej im przestrzeni i funkcjonalności, które ma spełniać nowoczesna a zarazem przyjazna przestrzeń. Po podpisaniu i wynegocjowaniu warunków współpracy z deweloperem okazało się, że na szczeblu globalnym powstał nowy brand book. W drodze negocjacji udało się wprowadzić zmiany w projekcie tak aby zabezpieczyć potrzeby pracowników, kandydatów i działu marketingu.
SUKCESY:
- zaangażowanie pracowników do przedstawiania pomysłów na wygląd i funkcjonalność nowej lokalizacji,
- dostosowanie lokalizacji do osób niepełnosprawnych z myślą o wyrównaniu szans w dostępie do ofert pracy,
- pierwsza lokalizacja firmy w Polsce, w której oferty pracy były wyświetlane na monitorze przez 24h / 7 dni w tygodniu.